Fredag!

Idag har vi varit på Allum och snurrat. 
Fick köpt överdragsbrallor och strumpor till barnen.
..och skorna som jag hade tänkt köpa till mej fanns inte kvar. :(
Nicke fick köp en tröja till sej och så köpte han mössor och halsdukar till barnen
som dom ska ha på sej på söndag när vi ska på fotboll.
Jisses, jag på en fotbollsmatch..?!
Jag har liksom aldrig sett en ända match någonsin.. Hahaha!
..inte barnen heller dock. Men dom gör ju som Nicke gör, så det blir nog bra. ;)
 
 
 
 
Ja nu är han allt glad min lille karl när han fått på barnen
IFK-grejer och ska få med mej på en match. 
Hahaha! Tänk om jag tycker det är kul.
Äh, det skulle jag ju aldrig erkänna i alla fall. ;)
Men vad gör man inte för den man älskar..
 
Och apropå att göra något för den man älskar..
Se så fint jag hade gjort för min underbara pojkvän i tisdags
när han kom hem sent från arbetet. :)
 
Myspys! <3
 
Nu fredagsmys med barnen och Nicke.
Och ikväll blir det nog tidig sänggång vill jag lova..
Trött som skam, sjuk jävla mensvärk och så är jag på riktigt dåligt humör.
Gaaaaah!
Det är ju fantastiskt att vara kvinna.. Not!
 
Äh hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0