Fortsatt..

..bättre idag.
Underbart! För fy fan vad det suger att vara sjuk.
Det kändes verkligen som en långtradare hade kört över mej tio
gånger i rad, och flinat samtidigt i förrgår.. :-/
Och lilla jag som blir så löjligt ynklig när jag är sjuk. Hahaha!
Tur att jag hade världens underbaraste människa som pysslade
om mej och stod ut med mitt feberyrande. ;)
 
Och det gick faktiskt riktigt bra att ta det lugnt igår. *Kors i taket*
Fast jag kände mej mycket bättre igår så var jag ju rätt slö och
utmattad utav hemskedagen före så det var väl tack vare
det som det gick så bra att ligga kvar i soffan. ;)
Sen kom jag inte så långt heller eftersom "någon"
använde mina ben som "papper" för att få måla lite..
 
 
 
 
Visst är han duktig på att måla min lille karl!
Lite för stort och svart för att jag skulle vilja föreviga just dessa, och den
sista är ascool i färgerna, men, jag är ju dessvärre inte helt
förtjust i detta med färgtatueringar heller.. :-/
Lite färgdetaljer är väl en sak, men inte en hel tatuering i
bara färg. Nä, det går bort i mitt tycke. ;)
Hum.. Jag vill verkligen göra några tatueringar, men jag vet
inte vad och heller inte vart dom ska sitta, så det får vänta.
Shit, dagens i-landsproblem eller..!? ;)
 
Nä gott folk, nu ska jag sätta igång och pilla lite här hemma.
Snart kommer mamma och då ska vi sätta upp den nya tapeten i vardagsrummet.
Tjoho vad snyggt det kommer bli! :))
 
Så ha en toppen lördag nu!
Vi hörs.. ;)
Hej me er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0