2013-04-20

God morgon gott folk!
Hoppas ni har sovit riktigt gott.
Själv har jag sovit från och till sen klockan fem igår eftermiddags.
Jag fick nämligen världens jävla migränanfall igår. ..igen. :(
Det var, utan att överdriva, det största jag någonsin haft. Gah!
Jag förstår fan att folk tar livet av sej för migrän.. Igår kändes det som att jag skulle dö i vilket fall.
Det var helt vidrigt faktiskt! Och ensam med båda barnen var jag nu också såklart.
Men dom var faktiskt jätte duktiga och tysta, och när det
var dags för som att lägga sej gick dom bara och la sej utan ett ord. <3
Och sen, jisses som jag spydde senare på kvällen. Galet!
 
 
 
Känner av huvudvärken idag också, men det är ju
inte hälften så illa som igår så jag ska väl inte klaga.
Men man är ju onekligen lite nervös för att det ska komma tillbaka..
Har ju så jävla mycket att göra idag..
Städa, åka och handla, fixa tårta, slå in packet osv..
Och så är jag ju ensam idag också.. Nicke är på jobbet heeeela dagen och
kommer inte hem förrän vid halv nio/nio ikväll. :(
Så nä, någon huvudvärk hinner jag ju inte med idag inte!
 
Nu ska jag kliva upp och fixa lite frukost till mina små sniglar,
och sen är det bara att sätta fart.
Hej me er! :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0