Trött!

Oj vad jag somnade tidigt igår då.. 
Vaknade dock strax efter tolv och sen var det svårt att somna om igen. :-/
Vet faktiskt inte vad uret visade, men tror att det var runt två-halv tre.
Sömnen därefter har ockå varit lite si-så-där.. Och min rygg.. Aj!
 
Jaja, idag är det lördag hela dagen. ;)
Och barnen är väl medvetna om vad det innebär. Haha. 
Men när det väl gäller är dom faktiskt inte stora godismonster. :)
Några bitar och sen är det bra. Popcorn däremot..det kan dom äta huuur mycket som helst! ;)
 
 
Sänder några tankar till en kamrat som var med i en olycka igår!
Jag undrar hur han mår idag och hur det gick med allt efter att jag lämnade platsen...
Han såg dock ut att må väldigt bra trots allt, men det kan ju också ha berott på choken i värsta fall.
Tankar till dej hur som helst!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0