Sista dagen..

 
Då vaknar vi denna söndagsmorgon och inser att det är sista mysmorgonen innan vardagen är tillbaka! :(
Men jag har i alla fall sovit riktigt gött inatt. 
..fast vid närmare eftertanke så drömde jag faktiskt lite tokigt inatt. :-/
Jag, Majsan och Sofia (och många mer..) var på en fest som var anordnad i skogen någonstans, och mååånga märkliga saker hände den där natten. :-/
Tror nog jag sett lite för mycket på kriminalfilmer i mina dagar. Hahaha! Men jag lyckades till sist lösa fallet och få hem Sofia välbehållen efter att hon hade drogats och kidnappats.. ;)
 
Jaja, drömmar kan vara nog så skumma ibland.
Men nu är det slut på morgonmyset.
Upp och hoppa för att fixa frukosten och oss själva och sen bär det av till Kungsbacka. 
Så hej me er så länge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0