Piss!

Okej, jag är ett matematiskt dumhövve.. ;)
 
 
När jag anlände till matelektionen idag så var det dags för nästa kapitel..
Och jag som inte ens har fattat dom andra två kapitlen ännu. :-/
Nä, jag känner att detta inte håller..
Ont i magen, stressad och helt iq-befriad är vad jag känner mej på dessa lektioner.
Så jag gjorde vad jag tror är bäst, jag hoppade av kursen..! 
Fattar jag liksom inte ett piss nu när det ändå bara är i början av kursen, hur fan ska det gå sen då..?
 
Så på tisdag blir det möte med syo'n.
Hoppas jag kan börja på matte grund istället.
Vet inte om jag får det eftersom jag redan är godkänd i det..
Men det återstår väl att se helt enkelt. ;)
 
Asså, jag fattar inte anledningen till detta med bokstäver och skit..
Va fan, bokstäver skriver man med och siffror räknar man med. Ska det vara så svårt att hålla isär begreppen liksom..? Puckon! ;)
Nä nån jävla ordning får det vara. Hahaha!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0