Fy fan!

..i morgon är det fanimej upp och hoppa för tuppajäveln som gäller.
07:15 ska barnen vara på dagis. Jisses.. Det är (i min värld) jävligt okristligt med dessa torsdags tider som mitt schema bjuder på. Nä fy! 
 
Jag undrar ibland vad folk lider av som pallar att infinna sej på sina arbetsplatser typ 06:00. (Plus/minus..)
Jag är liksom ett sånt där jävla ADHD-"barn", och om jag inte missminner mej så ska man väl i regel vara en smula överaktiv, energisk och ja typ osunt "pigg".. Och aldrig att någon skulle få mej att infinna mej på arbetet varken sex eller sju på morgonkvisten måndag-fredag varje vecka! 
Så alla ni "tidigarbetare" vad fan lider ni av för spännande diagnos? Eller brukar ni bara några spännande substanser som orkar åt er..?
Asså, jag undrar lite bara.. ;)

 
*********
 
Nä nu är det dags att tacka för idag gubbar!
Nattinatti!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0