Dum i huvudet?

Klockan är skittidigt på morgonen och kroppen har inte riktigt kommit igång om man säger så, väckarklockan har ju för fan inte ens ringt ännu liksom. Då är frågan, hur fan tänker man när man håller mobiltelefonen med endast en hand typ 10 cm ovanför sitt face? Är man lite dum i huvudet då, när man tydligen inte kan berömma riskerna med detta alldeles på egen maskinen..? 
Jodå, dunk, mobilen rakt på läppen!
Hur gör man sen i skolan när folk undrar vad som hänt? Tar man liksom tillfället i akt och spelar värsta fucking gangstern, eller ska man snabbt dra till med en liten snyfthistoira? Om jag lyckas få till en riktigt bra och oskyldig liten snyfthistoira kanske någon får ont i hjärtat och vill köpa mej något gott från kiosken..? 
Eller så svarar jag bara, -Nä jag är bara lite dum i huvudet!
 


 
mami
2012-09-03 @ 09:14:45

Lite kocko e alltid bra o va, bjuda på sig ger goa skratt, puss vems dotter e detta ?

Johanna
2012-09-03 @ 09:15:46
URL: http://Lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Låter som något jag med skulle lyckas med och göra! Hoppas läppen är okej så de slipper fråga :)

Svar: Haha! Skönt att veta att man kanske inte är ensam. ;)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0