Det gick ju..!

Dagar då man försover sej blir ju sällan bra. Allt brukar gå åt helvete och humöret sviktar mer än vanligt liksom. Men idag får jag säga att det blev rätt bra ändå faktiskt. ;)
Direkt efter att barnen var lämnade kom Sanna hit och mös.
Några koppar te blev det som vanligt. ;)
Och så fick jag målat hennes naglar, och som grädden på moset fick vi ju självklart i oss en sushi också! :))

 


Sen kom Majsan förbi med en liten spontanpresent.
Jag dricker ju jävligt sällan och dom få gånger jag går ut brukar jag oftast hälla i mej alkoholfritt. Det underlättar liksom en del när man gör det. ;)
Så idag när Majsan hade varit förbi glasbanken fick hon syn på en ny Xider men när hon såg att den inte innehöll någon alkoholhalt så var den inte längre lika intressant. ;)
Men hon tänkte att det kanske ändå var något för hennes torra kamrat. Så då köpte hon minsann en till mej i alla fall. :)

 


Nu är magarna matade och soffläget intaget en liten stund, sen ska barnen fixas inför kvällen. Och därefter ska jag åter slänga mej på soffan och glo på televisionsaparaten. :)

Så hej me er så länge!

 

Madeleine
2012-09-25 @ 20:48:04
URL: http://principessan.se

Väldigt fina naglar! Bra jobbat :)

Svar: Tack så hjärtligt! :)
Sanne Frydebo




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0