Dåligt betyg!

Idag blev jag ju bjuden på sushi utav min kära granne. Tanken var för jävla fin egentligen, men eftersom det är söndag så hade vi lite begränsningar på sushiställen och vi gjorde misstaget att åka till Sushi House i Partille. (Sushin vid stationen) Något vi aldrig gör om igen..!

För det första tog det aplång tid att ens få maten, det kändes som att man satt och åt typ på deras kontor, kvinnan som jobbade hade sin typ ett åring med på jobbet vilket gjorde det ännu mer skumt att sitta i den trånga restaurangen och äta. Och inte nog med detta, maten var INTE god alls..!
Jag är ändå en sån där som käkar fort överlag, men nu riktigt kastade man i sej maten för att den inte skulle hinna vända. :-/
Vi bad dessutom om varit glas vatten och till och med det var underkänt. En brun skiva lime låg och simmade i våra glas..
Hur kunde det bli så illa?!
Att tillägga, under hela tiden vi satt där kom inte en ena käft in och beställde och telefonen ringde inte en enda gång.. Varningsklocka?!

Stort minus till denna sushibar!




Efter denna tråkiga upplevelse åkte vi istället bort till Triumf och köpte varsin go glass!
Där finns då rakt inga minus att dela ut!! :)

Och hör och häpna, när jag kom hem satte jag mej minsann med matten. :)
Räckande dock sånt som jag redan gjort. Men det var bara för att se om jag fattat något. Och på det blir svaret nej.. Haha!
Helvete i havet vad det är svårt asså.. Men men, snart kanske. Eller nått! ;)

Nä, dags att göra klart och lägga barn, sen får man väl hoppa upp på crossen en stund också. Gah!

Äh, hej me er så länge. :)

 

mami
2012-09-03 @ 09:20:58

Sist jag var där o åt stod hon bredvid mig o tjötade hela tiden tusen frågor om var jag bodde var jag jobbade, nä inte trevligt ungen hängde på armen hela tiden, ingen miso soppa heller så nä dit går man inte mer.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0