2012-09-21

 
åh vad jag har sovit gott inatt!! :)
Så även om det blev lite sent igår igen så känner jag mej ändå rätt så utvilad just nu. 
 Ja men just det..jag drömde fan värsta grymt också. :))
kan inte för mitt liv återberätta något från den, men minns att det var sjukt spännande och nu när jag försöker tänka fram drömmen så känns det mer som om jag sett en grym film typ.. ;)
 
Nä, dags att gå upp och plocka fram lite frukost till sniglarna och mej själv. 
Sen funderar jag på om vi kanske skulle åka ner till Allum och köpa nya stövlar till Thea och käka sushi. ;)
Men jag har inte bestämt mej ännu. Får se vad man orkar med sen. Haha!
 
hej me er!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0