Välkommen Torsdag!

Åh vad gott jag har sovit inatt!!
Och somnade före tolv gjorde jag också. Så nu vaknade jag ju som jag vill idag, en halvtimme före klockan ringer. :))
Det är gött det!
Det enda är min axel som stört mej några gånger inatt bara..
Det började i helgen, hade skit ont i höger axel när jag vaknade, tänkte att jag nog hade sovit lite tokigt på den eller något.. Problemet är ju bara att det fan inte blivit bättre, tvärt om!
Känns typ lite som nån inflammation eller nått så nu har jag käkat 3 Naproxen om dagen i några dagar eftersom det är anti-inflammatoriskt. Men det har ju inte heller hjälpt..
Dags att kontakta läkare kanske..?
Ååh, helst inte asså.. Är så trött på denna jävla sjukvård. :-/
Men får la göra det i morgon i så fall, för idag ska Tonni till tandläkaren, sen ska jag på möte och efter det skolan. :)

Men nu, dags att kliva upp och sätta igång!
Hej me er! :)

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0