Morr!

Så vansinnigt irriterad på att vissa inte kan planera tillräckligt kvällen före dom ska upp och iväg...!
Så tack vare min mans jävla söndags-oförmåga att planera så har både jag och Tonnl varit vakna sen 04:40. Gah!!!
Tråkigt trött han kommer vara på dagis sen. Pluttis. :(
Själv lär jag, bitterfittan själv, om möjligt vara ännu lite bittrare en dag som denna när man blivit väckt mer än två timmar innan min egen klocka skulle ha ringt. :-/
Bara jag inte får migrän! Inte idag!
Får ju gärna det när jag sovit för lite och stressar för mycket.. Och nu både sov jag tydligen för lite, "stressade" för att jag skulle somna om och sen blir det väl stress till dagis. Grr!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0