Lördag!

God morgon mina trogna läsare.
Hoppas att ni har sovit för jävla gott inatt!
 
 
Idag är det lördag, om nu någon mot all förmodan skulle ha missat det..
Och idag ska vi åka hem till mina svärföräldrar och slänga en massa skit! Det ska bli rätt kul faktiskt.
Tänk er själva att få stå på en balkong och bara kasta ut en massa saker. ;)
Dom ska nämligen sälja sitt hus så dom har hyrt en stor jävla container som står på tomten och väntar på att bli fylld.
 
Man undrar ju om jag och svärmor ens kommer att vara vänner mer efter idag, och i morgon, då vi ska åka tillbaka och fortsätta. ;)
Nädå, det kommer nog att gå bra..
 
Nu måste jag nog gå upp och hoppa in i duschen så vi kommer iväg nån gång.
Ska ju först åka och hämta Fredriks syster och hennes man också, så här går det inte för sej att slöa längre.
Hejsvejs!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0