Höstkallt!

Jisses vilken höstkall dag det varit idag..
Det tar ju skitlång tid att få upp värmen igen efter att man varit ute. :-/
..och kallare ska det bli! Hua!
 
 
Idag har jag fått pluggat en hel del.
Himlans bra! :)
Hängt en stund med Majsan har jag också gjort och hämtat barnen. 
Så nu är vi hemma och snart ska jag allt sätta igång med middagen.
Men först ska jag dra på mej lite myskläder och mina fina duntofflor. :)
 
Hej så länge!
 
Anonym
2012-10-09 @ 15:54:39
URL: http://nattstad.se/sarawiklund

Fin blogg! Svara gärna på två frågor om mig, vid rätt eller närmast svar vinner en länkning hos mig! Kram

Tina
2012-10-09 @ 17:03:05
URL: http://whosthatgirl.se/

Ja, verkligen sinnesjukt kallt! Fick byta ut sjalen mot en stor och tjock vinterhalsduk idag :-(
Ha en bra dag!
// Tina

Ulf Hansson
2012-10-09 @ 17:10:28

Jadu min vän det är alltid skönt med lite mys pys. vad bli det till middag idag ? ha en trevlig kväll mvh Ulf Hansson




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0