Hoppsan!?!?

Tonni lovade ju sin tandläkare idag att han skulle sluta med nappen, jag förstod ju att det inte skulle komma att bli lika enkelt som när han lovade Dr Ragnar att sluta med blöjan.. Men jag målade tydligen upp en lite väl stor djävul på väggen..... :-0
Visst sa han några gånger med lite pipig röst att han minsann ville ha sin "batte" och att han inte alls lovade tandläkaren att sluta just idag, men han grät inte och efter tre-fyra minuter somnade han i alla fall. :-/
Man ska kanske inte toppa hej riktigt ännu men jag är hur som helst MYCKET imponerad!

 


Snart är det dags för mej att lägga mej också. Är för jävla trött i afton.. Men men..
I morgon får jag väl ringa vårdcentralen med min jävla axel också, för det blir ju liksom inte bättre. :(
Skit jävel!
Jag som hatar svenska fucking sjukvård. Inkompetenta hela högen.. Jaja, dom flesta i alla fall!
Äh, vi får la se vad det blir av vad.
Nu ska jag i alla fall hoppa i säng.
Tack för god natt! :)

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0