Go'natt då!

Nä nu är det dags att göra i ordning inför natten. 
Trött som en gnu är man..
Gaah!
 
 
Nämen just det ja, lite update om dagen innan sängen kallar kanske..?
Jag hade ju fan prov idag, och jag får nog säga att jag tror att det gick jävligt bra! :))
Sen var jag och Fredrik förbi mamma och hjälpte henne med lite skit. ;)
Och därefter åkte jag och mamma å hämtade sniglarna på dagis medan Fredrik åkte och köpte sushi till mej, mamma och Thea och Mc Donalds till sej och Tonni. 
Så när vi kom hem hann barnen visa mommo sin nya matta och sin nya möblering i rummet (som mommo dock redan hade sett..) och vårat nya fina vardagsrum innan Freddan kom med maten.
Mumsfillibabba och myspys! :):):)
 
Äh va fan, hej me er och go'natt! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0