Det var sant!

Go'morgon gott folk!
Lite "sovmorgon" idag minsann. :)
Sjukt att man ser det som sovmorgon när man sovit till 07:20. Haha!
 
Det första jag gjorde när jag vaknare var att kolla min samtalslista på mobilen. 
Otroligt, det var fan sant..
05:51 ringde nämligen "Dolt nummer".
Första gången går det ju några signaler innan jag fattar vad det är som surrar, så precis när jag svarar så läggs det på.. Jag kör in mobilen under kudden igen och precis då ringer det igen. Fast bara en signal..
Fan vad irriterande det är när folk ringer från dolt nummer..!
Och jag vet ju heller in om jag ska vara förbannad på att någon ringde och väckte mej eller om jag bör vara orolig eller nått..
Sjukt skumt i alla fall!
 
Nu är det dags att gå upp och sätta fart.
Tack och hej!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0