Dags att ta farväl!

Så var då måndagen den 1:e Oktober snart slut.
Sjukt att det fan redan är Oktober månad förresten.. :-/
Och som jag redan tidigare har konstaterat så många gånger, tiden går alldeles för jävla fort asså!
 
Jájá, nu är det dags att hoppa i säng.
Så tack och go'natt!
 
 
Aj fan, måste ju bara kommentera kommentaren jag fick på mitt förra inlägg..
Hahaha! Jag fann det verkligen oerhört skojigt! :)
Jag skriver ett inlägg om att jag skrattat halvt ihjäl mej åt min man och får frågan om min man misshandlar mej.. Ojojoj, vad det var tydligt att den kommentaren inte kom från någon som känner mej eller Fredrik, för här är det fan inte mycket till action alls. ..förutom dom gånger jag slår honom då. ;)
 
Så än en gång, Nattinatt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0