Byebye sunday!

Kanon söndag!
Jag har gått i myskläder hela dagen. ;)
Thea och My hängde på gården i sex timmar.
Fredrik och Fredrik var iväg på ett litet äventyr.
Tonni har haft sitt rum alldeles för sej själv och så har han badat också. :)
Kan det liksom bli mycket bättre?! 
 
I morgon har jag värsta bästa dejtschemat!
Först lämna kidsen på dagis sen hem och göra sej i ordning,
knalla till bussen, möta bästa Sanna i centrum, därefter sushiluncha med goa Lina
och sen ta bussen in till stora staden och träffa min kära papi och gulliga Ann!
Kan det bli mycket bättre?! ;)
 
 
Min lilla gossing!
 
För jävla go middag fick jag väl till idag också.
Fy fan vad jag är bra..! ;)
 
 
Men nu är det dags att stämpla ut för idag.
Tack och go'natt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0