Bilder från dagen.

Idag har ju barnen varit med Morfar och Ann.
Dom åkte till Plikta och Slottskogen minsann. :)
Passade på att sno lite bilder från pappas kamera när dom var tillbaka.
 
Min lilla snigel
 
Gunggungeligung..
 
Mina!
 
Ankkik
 
Bockarnabruse
 
Lite blänk från snurrgrejen ;)
 
Blååååås
 
Äpplemums
 
Thea undersöker sin snurrmoj ..eller nått. ;)
 
***************
 
Och medan dom var ute på äventyr tog jag och Fredrik oss en dejt med mami på triumf. :)
 
Iiinte äckligt!
 
Äcklig var inte heller middagen som min kära far slängde ihop när vi hade kommit hem allihop.
Farligt gott!!
 
Nu har papi och Ann åkt hem, och snart ska barnen läggas i sina sängar.
Och jag tror nog att vi har två små troll som kommer slockna riktigt gott här i afton. :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0