2012-10-13

 
Vad himla gött det var att somna klockan elva en fredagkväll. ;)
Känner nog att jag bara blir tantigare och tantigare ju närmare 25 årsdagen jag kommer..
Tidiga morgnar, tidiga kväller, festar aldrig längre och dricker bara alkoholfria drycker (om jag ens dricker).
Tanten inom mej har snart slukat mej helt!!
Tror jag måste göra något alldeles helgálet, typ lämna man och barn, köpa på mej ett stort parti rebenschoppen och sprite, sminka mej som fan och vingla bort till nån skolgård eller nått ikväll..
Fast asså det värsta är att jag inte hade blivit en cool tonåring av det, snarare tvärt om..
En tantsjuk jävel som har tappat greppet fullständigt!
Så det är alltså kört.. När tonåren och ungdomen har passerat så har den verkligen gjort det. Man kan aldrig komma tillbaka utan att göra bort sej fullständigt.
Ååh, tänk vad många man skulle behövt be läsa min blogg idag.. ;)
 
Nä men go'morgon för all del!
Nu ska jag gå upp och fixa frukost till min lilla familj och sen får vi se vad som händer.
Så hej så länge!
 
 
Tina
2012-10-13 @ 19:06:40
URL: http://whosthatgirl.se/

"Tanten inom mig" - hahaha! Roligt inlägg! Jag gillar min inre kärring :-) Hon känns betydligt coolare än den osäkra tonåringen jag en gång var.
Ha det fint!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0