2012-10-12

Sovit gott?!
 
Det har jag i alla fall!
Men nu var det tydligen slut på det roliga.. ;)
 
Hjälp, idag är det exakt en månad kvar till min födelsedag! 
Gaaah! Lite ångest över den asså..
I hela mitt liv har jag trott att livet är slut efter 25, att man liksom är mer eller mindre död då eller i alla fall värsta vuxen.. Och nu fyller jag liksom 25 år!
Jag känner mej inte så som jag sett på alla 25 åringar genom åren, men jag fattar ju att det uppenbarligen kommer finnas små snuttepajer som kommer titta på mej på just det där sättet! 
Fy fan..
Fast jag har ju redan blivit lite introducerad i det.. Det fanns en "Nisse" Som redan i somras så smått började förbereda mej en smula på detta med att ses på som en tant.
Tusen tack för det "Nisse", du dämpade åldersnojan en smula med ditt förebyggande terapiarbete faktiskt! 
Puss på dej va fan!
 
(Noot)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0