2012-10-09

Go'morgon!
Idag är man minsann inte så sne som igår. ;)
Har sovit riktigt gött inatt, men har vaknat och kollat klockan typ var 30:e minut sen halv fyra inatt. Hat ju typ känt mej pigg varje gång jag vaknat och trott att någon ska ha försovit sej eller nått. Dock har jag ju då lyckats somna om på direkten efter att jag sett vad uret visat. ;)

Nu är det typ tjugo minuter kvar tills klockan ringer, så jag ska passa på att bara ligga och njuta av värmen och Tonnis goá små andetag innan det är dags att gå upp. ;)
Kan ju passa på att skryta med att Tonni inte ens har nämnt nappen sen i torsdags där.. Eller jo på fredag kväll frågade han -Mamma, ska jag inte få min batte nu heller?
Det var liksom allt.. Jag trodde aldrig att det skulle gå så smärtfritt faktiskt. ;)
Nu ska vi bara försöka få honom att sluta komma in till oss på nätterna. Men hur vet jag inte riktigt..

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0