Nytt kök, typ

Ja migränen har hållet sej borta idag, men har ju känt av själva anfallet lite. Som om fanskapet har legat och lurpassat på mej..
Men idag har jag verkligen inte stressat och jag har minsann ätit frukost, lunch och middag. Heja mej! ;)
 
Var ju på besök hos min migrändoktor idag också.
Jag skrev ju i morse om att nässprayen inte fungerade och att jag kanske skulle ha oturen att vara tvungen att ta sprutor mot skiten, MEN vi har nu troligen löst mysteriet med varför nässprayen inte fungerat.
Läkaren frågade om det smakade medicin i min mun efter att jag tagit nässprayen. -Ajjemen, och det smakar viiiiidrigt!
Det var tydligen inte så bra.. Man ska nämligen inte få ner den medicinen i munnen utan slemhinnorna i näsan ska ta upp medicinen ganska på än gång. Nästa problem är ju då att jag har varit nässprays (vanlig nässpray såklart) beroende i närmare tio år, så mina slemhinnorna i nosen är ju rätt förstörda. Så nu ska jag gå på en cortisonkur också.. Men det blir nog bra tillslut det också. ;)
 
 
*****
 
Tog en sväng förbi Mio och visade Fredrik vilken soffan jag köpt till oss. ;)
Ni får se bild till helgen när den står i mitt vardagsrum. 
 
Och idag har vi fått hem vårat nya köksbord, stolar och matta.
 
..julduken fick åka på på direkten. Gah!
Men min vanliga duk var tvungen att ta sej en sväng om i maskinen
och till helgen är man väl ändå tvungen att julpynta lite.. ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0