Nattinatti

Sitter och tittar på Fråga Olle och känner att jag blir en smula rädd och generad. Tihi!
Men det är väl tur att det finns folk för allt.
Själv är jag ju snart 25 år och okysst... 
(Gick någon på det..? Snälla!!)
Fan har nog gjort bort mej genom att jag lagt ut en jävla massa bilder på mina sniglar hela dagen.. 
Ja, jag känner överlag att detta har gått och blivit en sån där tråkigt jävla mammablogg. Pisstråkigt ju.. Vem fan vill läsa om mina ungar och hur ofta jag dammsuger.
Nä, jag måste nog fan hitta tillbaka till min mongo sida på riktigt. Skärpning!
 
Så jag får väl avsluta här, ta med mej orgasmtipsen och gå och lägga mej i min säng.
(Det var nog du som lät fantasin skena iväg nu..) 
Så go'natt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0