Nails!

Jodå idag har Sanna äntligen fått nya naglar. :)
Stackar'n hamnade ju "mitt i min operation", så hon har ju fått gå jätte länge med trist utväxt och värsta hemska längden. Haha! Sorry bejbi! <3
 
Men nu är hon fin om tassarna igen!
 
 
Sen bar det av till skolan.
Vääärsta långa engelska lektionen idag. Men det gick minsann bra ändå.
..och nästa vecka är det dags för prov. Gah!
Jaja, får väl ta mej i kragen och se till att plugga lite i helgen..! :-/
 
Snart kommer mannen hem och sen kommer Lisa för att ta bort sina naglar.
Hon är också en sån där stackare som hamnade mitt i.
Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild så ska ni få se.. ;)
 
Men nu ska jag duka av efter middagen.
Hej me er! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0