Kul igen!

Ja nu tycker jag att det är rätt kul med matte igen! :)
Jag fick ju hoppa av den jävla skitmatten jag började på efter sommaren och nu har jag börjat i en annan grupp. Kände med än gång att jag hittade tillbaka, och nu är det faktiskt kul. 
Har pluggat i typ en och en halv timme, och det gick av bara farten! :)
Men engelskan som jag också borde suttit lite med, får vänta..
Ska ju snart till skolan för både matte och engelska lektion och då får min kära lärare tala om vad jag har att ta igen.. Det blir lättast så. ;)
 
Men nu ska jag först kasta i mej lite lunch och sen är det bara att knalla till bussen. 
Så hej så länge! :)
 
 
Mathilde
2012-11-07 @ 22:09:01
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Så roligt att du tycker om det. =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0