Helt slut!

Fy satan vad jag är trött nu.
Dagen har gått åt åt lite plugg, storhandlat med mamma, hämtat barnen, lagat mat, varit med Thea på sista Knatteskutt, duschat och nattat barnen och umgåtts lite med mamma nu på kvällen.
Kanske inte värsta uttröttande aktiviteter egentligen men har haft så sjuuukt ont i både ryggen och ena ljumsken idag. Och att gå med värk en hel dag är måttligt utmattande. :(
Så nu sitter jag i soffan och bara är..
Snart dags att gör i ordning för natten för i morgon är det fan tidig uppgång. 07:10 ska vi infinna oss på dagis. Galet tidigt..! Men det är bara att bita ihop. ;)
 
Lunch med mamma.
-Ja jag älskar inside-out ;)
 
"Hemmagjord" pizza på höhökaka. Hilma smarrigt. :)
 
Så, nu gubbar tackar jag för idag.
Nattinatt gott folk.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0