God morgon!

Åh så gott och "länge" vi har sovit. Ända till halv åtta minsann! 
Och förutom att min lille son fortfarande smyger sej in och lägger sej i våran säng varje natt, så fick jag ju verkligen vräka mej i sängen inatt! :)
Riktigt gött!
 
 
Ja idag är det ju Fredag, vilket förmodligen inte var en nyhet för någon.. 
Fredagar är väl ändå den bästa dagen på hela veckan! :)
Och idag ska jag försöka få gjort och handlat en massa saker..
Jag fyller ju år på måndag så i morgon tänkte jag allt att jag skulle bjuda några vänner på lite middag. :)
Så idag ska jag och mina små sniglar åka till Allum och handla och sen får det ju bli en sväng förbi glasbanken också, men det får jag ta när mannen kommit hem och kan vara med barnen för dom vill jag inte ha med mej in där.. Det passar sej inte i min värld!
Sen har jag ju massor att göra hemma också.. Städa, möblera om i köket så vi får in så många som möjligt där, byta på och flytta på råttorna, packa barnens väskor.. Tonni ska nämligen åka till sin faster och hennes man redan i eftermiddag och Thea ska till sin mommo, men hon åker inte förrän i morgon. :)
Så ja, lite att fixa med idag helt enkelt.
Men så kul det ska bli att få kramas med så många fina människor i morgon. Vissa av mina muppar/vänner/mysmongon osv har jag inte träffat på huuuuur länge som helst, så åh vad toppen detta kommer att bli!
 
 
 
Nu ska jag och barnen äta lite frukost och sen är det ju bara att sätta fart! :)
Hej så länge. 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0