Bra onsdag ändå!

Trots ännu en grå-mulen-äckel-dag så blev den toppen bra ändå.
Vilket inte är så konstig eftersom jag har hängt med världens bästa Sanna! :)
Vi fick lyxat till det med en go sushilunch och så fick jag bytt mina pyjamasbyxor. 
Till och med blev jag och barnen bjudna på middag hos Sanna, Jonatan och deras små gulltroll. 
Kunde liksom grådagen blivit mycket bättre..? Nopp!
 
 
Nu ligger mina barn och sover och jag sitter i soffan och myser i min ensamhet. :)
I morgon blir det mer häng med Sanna. Vi ska fixa hennes naglar och sen ska jag till skolan och därefter hämta kidsen, fixa mat och sen kommer mannen hem!! 
 
Men nu, titt på tv. ;)
Hej me er!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0