Bilder!

Här kommer bilderna från igår! :)
 
Mina fina!
 
Lisa är rädd att bli bortglömd.. ;)
 
Lisa dansar..?
 
 
Mannen och fina Nicole! <3
 
Lisa lyckades visst fånga mej på bild när
alla stod upp och sjöng för tant. ;)
 
Den fina och goa tårtan från Lina! :)
 
Även dessa små godingar från Lina! :)
 
Mitt fina halsband som jag fick av mina små sniglar!
 
Victorinoxknivar från Mami!
 
Te och gott från Nicole! 
 
Min nya favorit från The Body Shop från Lisa!
 
En gossig pyjamas från Sanna och Jonatan!
 
Jätte fint armband (och en flaska champagne) från Määäd och Linus! 
 
..och en resa till Spanien från och med Majsan! :)
 
Och så fick jag en flaska vin av goa Christian också! :)
Tack som fan allihopa!
Ni gjorde verkligen min kväll till den bästa! <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0