..24,98%

Åh fy fan, snart är jag framme..
Fast det känns ju nästan lite som att det är idag jag fyller år, eftersom att det är idag som nästan alla mina bästa kommer. :)
 
 
 
..jag undrar lite..varför i hela fan vaknade jag 07:01 idag?!
Tonni som normalt sätt står för väckningen här hemma är ju hos sin faster, och även om nu Thea vaknade typ en kvart efter mej så hade ju den lilla loppan aldrig väckt oss, utan satt sej i soffan och fipplat på tv'n.
Vi hade alltså haft möjlighet att fått lite sovmorgon idag helt enkelt.. Men icke!
Det är väl tanten inom mej som tycker att man ska vakna lite tidigare nu mera.. ;)
 
Nä nu ska jag sätta mej i soffan med min lilla Essi och gosa!
Vi hörs la senare..
Hej hej! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0