2012-11-27

God morgon!
Usch och fy vilket hemskt migränanfall jag fick igår då!
Och inte ens hjälpte näsprayen heller. Gah!
Får bli ett samtal till vårdcentralen idag helt enkelt.. Sist vi diskuterade medicin mot migränen sa dom att nästa steg om nässpraysn inte heller skulle fungera är sprutor som man får ta när anfallen kommer.
Jaha.. Inte för att jag har problem med sprutor men att man ska behöva bära med sej sånt hela tiden..
Varför måste man vara en sån där som drabbar av en massa jobbigheter och helst alltid i den värsta graden..? 
 
Men i alla fall har jag världens bästa granne som hjälpte mej med barnen och såg till att dom fick mat i sina magar och att jag fick vila.
Är dej evigt tacksam Lisa!! Vad skulle jag gjort utan dej ibland!? <3
 
Sen försökte jag under tre timmar få tag på min man som så käckt hade sin mobil allt annat än med sej ut på jobbet. Gaaah! Men tillslut så fick jag tag på honom och han kom hem till sin ynkliga fru. <3
 
 
Över till något annat..
 
Asså vad fan, idag är det ju bara tre dagar kvar till december, julkalendrar, hysteri, julpynt, julbak och julstäd osv..
Vart tog detta året vägen undrar jag?!
Galet sjukt!!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0