Zzz

Vaken.. Ja mer eller mindre i alla fall. ;) Och jämte mej snarkar Tonni gott minsann.
Snart är det dock slut på det lugna och behagliga. ;)

FAN, vad sugen jag är på mera sömn. Men nejdå. Alldeles strax måste jag slänga mej ur sängen, hoppa in i duschen, slänga på mej och sniglarna kläder och sen lubba till dagis, buss och skola..
Sköna sommarlov, skynda då!

Himmel-och-pannkaka vad gött det ska bli. Bara en månad kvar. :)
Undra om det kommer att kännas som det gjorde för bara några år sen..?! Garanterat inte!
När man vara liten och skiten och trodde att man visse allt om allt. När man trodde att man hade mest bekymmer i hela världen..
Bekymmer som.. "vem fan ska tigga cigg utanför HP idag" (som nu förvisso var jävligt pinsamt) eller "fan, någon som snor någon sprit hemifrån eller fixar någon som kan köpa ut" eller "asså min kille har typ inte smsat mej på typ en timme asså.."
Hahahaha!
Åh vad jag gärna hade bytt för ett dygn.
Inte fan förstod man hur pinsam man var då, inte förutom cigg-tigget. Inte heller fattade man vilka bekymmer som skulle sparka en i röven om bara några år. ;)

Oj shit, dags att gå upp.
Hej me er!
//TantSan

image description

 

Majs
2012-05-08 @ 07:48:15

jag väljer o citera, då jag inte själv kan finna några bättre eller mer väl valda: " d va bättre förr" (PUNKT)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0