Woho!

Nu har jag fan slagit mitt rekord i plugg asså!
Har suttit i över 4 timmar, konstant. *Klapp på axeln*
Dock är jag fan allt annat än klar.. Pust! Kom ju på att jag visst har ett engelska prov i veckan också. Så två stora kapitel ska läsas igenom.. Gah! Som om jag inte hade tillräckligt liksom.
Men det är bara att bita i det sura äppelhelvetet och fortsätta!

Nu har jag (som ni kanske märker) tagit en liten paus.
Diskat har jag gjort och nu fick jag allt unna mej en liten bloggstund. Kände att det var nödvändigt. ;) Med en paus asså..

Jag undrar fan hur det kan ta gått mer än fyra timmar.. Jag har ju bara läst igenom och rättat min berättelse, läst fem dikter och börjar skriva om dom. (Förjävla tråkigt vill jag lova..) Kollat igenom massa mail från min samhällslärare och konstaterat att jag känner att jag står inför en typ omöjlig jävla uppsats. ;)
Men men, allt tickar väl på..

Familjen har dragit hem till Fredriks syster och svåger så jag kunde få lite lugn och ro.
Men eftersom det är så gott väder idag har jag valt att sitta på balkongen hela dagen och göra det jag ska, så så mycket lugn och ro är det väl kanske inte ändå. ;)
Just nu sitter jag och smålyssnar på två grabbar i kanske tioårs åldern som tjafsar om en boll och vem som ska bestämma. Haha. Om man ändå bara hade såna små bekymmer.
Dom kanske vill byta..? Jag går gärna ner och bråkar om en boll och chefsrollen om någon gör mina läxor åt mej. ;)

Nä, nu får jag väl fortsätta här om jag vill bli färdig detta århundradet. ;)
Hej så länge!
//San

image description

 

mami
2012-05-06 @ 18:01:44

Plugghäst....

Sanne
2012-05-06 @ 18:20:29
URL: http://ninna.blogg.se/

Japp! :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0