Vad händer..?

Mina små mördarsniglar är inte alls sånna där gulliga små "Facebook-barn" idag.. :-/
Dom bara grinar, tjafsar och bråkar. Vad fan är problemet undrar man. Dom har sovit hela natten, morgonmyst och ätit, ändå verkar allt vara fel. Så som sagt, vad är problemet..? Vi har till och med tempat dom för att dom beter sej som små febergnälliga barn. Men ingen feber heller.
Varför fick man ingen bruksanvisning och fjärrkontroll? Jag som ändå bara kunde sitta stilla i min soffa i 8 1/2 månad båda mina graviditeter borde ju inte ha missat något i produktionen, men trots det lyckades jag ändå inte få med allt, så som bruksanvisningen och fjärrkontrollen. ;)

Men men, vi ska väl alldeles strax göra oss i ordning och gå ut med dom. Det hjälper säkert humöret lite. ;)

HejHej!

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0