Uppdraget avslutat!

Fick ett uppdrag från en kär vän nyss, och vad ska man säga.. (Sträcker lite på mej) ;) Uppdraget slutfört någon minut senare.

Tänk vad fantastiskt det är ändå.
Vissa saker kan jag utan problem ägna mej åt i timmar om det så ska behövas, men plugga... Hahaha! Mm.. Mer än så behöver jag väl inte säga. ;)
Men det är ju verkligen fascinerande om man tänker på det.
Så länge jag bestämmer själv så kan jag leta info om något eller någon i oändlighet, men hemmaplugget är svårt att få gjort om det så ens handlar om att läsa två meningar. Och egentligen kan man väl kanske känna att det är en smula underligt eftersom det faktiskt är jag själv som har valt att plugga. ;)
Men va fan, petitesser!

Nu är det en timme kvar innan sniglarna ska stoppas i sina sängar och nu är ju frågan bara om man ska överlåta barnen till deras far och faktiskt läsa lite engelska eller om man ska umgås med familjen, skita i läsningen och hålla tummarna för att det går vägen i morgon ändå.. ;)
Det är lite så jag gillar att leva. Med tanken på att "det löser sej". Det är mest bekvämt så, och hittills har det väl ändå gått ganska bra. ;)

Nu hör jag att mina barn är lite gnälliga, så mitt drag blir nog ändå att fly in i boken en timme och låta Fredrik ta dom små trötta. ;)
Japp så får det bli!
Tack och hej.

//Bananskalsglidar'n

 

julia
2012-05-08 @ 20:51:49
URL: http://jujjans.devote.se

svar; haha, vilket sammanträffande du! :)

ja, det är klart jag tar det på allvar, men ibland blir det för mycket på en gång bara, speciellt nu på slutet på terminen!

men tack för din kommentar! lycka till du också, hoppas det går bra för dig :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0