Söndag

God morgon!
Tjoho, igår var det grillfest hos Chrillidill! :) Men jag är inte ens lite bakis idag! Vuxenpoäng? ;)

Sicken kväll det blev igår! Toppen på alla sätt. :)
Som tidigare inlägg redan visade så var vi ju då hemma hos goa Christian på lite grillparty. Sååååå mycket god mat! Christian skötte grillen, jag fixade med potatisgratängen och resten av gubbarna jobbade hårt med att hålla alla cigaretter och samtal vid liv. ;)
När alla hade käkat klart förflyttade sej några in. (Klenfisar) ;) Sen drog dom till den stora staden.
Så kvar blev då Jag, Fredrik, Christian och Christian. Åh hjälp, vad skojigt vi hade det! :)
Det var längesen jag skrattade så mycket tror jag. I alla fall var det nog jävligt längesen Christian och Christian skrattade så mycket som dom gjorde. ;) "Lill-Christian" höll ju på att trilla av pinnen flera gånger. Hahaha!

Nä det blev som sagt jävligt lyckat igår. :)
Och jag och Christian satt på uteplatsen i timmar och pratade om allt mellan himmel och jord medan Freddan och "Lill-Christian" satt inne och snackade grävmaskiner och sånt trams. ;) Haha!

Det är såna kvällar som igår som gör att man vill dricka igen, så det är spikat att det blir SNART igen! :)

Men nu ska jag äta lite frukost med min lille man. Och sen slå en signal till Christian och se hur han mår idag och om han vill ha städhjälp. ;)
Så hej så länge!
//San



En bara liiiiite onyckter Chrillidill ;)


*Fredrik ser ej nöjd ut ;)     *Ändå lite städat      *Undra om vi ser ett spöke..? ;)


HAHAHAHA! Se så nöjd jag är klockan två på natten. ;)

Daniella Book
2012-05-13 @ 12:47:18
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Jättefin blogg! Allt bra?:D

Madde
2012-05-13 @ 20:32:08
URL: http://madelli.blogg.se/

fiiint hallsband ;)

I sommar får du och din män komma hit och kröka med oss och spela kubb på stranden =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0