Snart ett år!

Igår kväll slog det mej att jag och Fredrik snart varit både förlovade och gifta i ett år. :)
Vi förlovade oss helt originellt på midsommar den 24/6 förra året och sen gifte vi oss den 11/7.
Vigseln höll vi hemlig av massa olika anledningar. ;) Och det hade väl både sina för -och nackdelar..
Fördelen var att man slapp tänka på att allt var tvunget att bli så jävla perfekt och hysteriskt. Det var ju min och Fredriks dag och inte alla andras.
Men oss hade vi Majsan och Emma som våra vittnen.
Egentligen var tanken att det skulle varit Majsan och Helena, men det är ju inte alltid saker och ting blir som man tänkt, och att ta med Emma på "resan" kändes inte helt fel heller, inte då i alla fall.. :)

Nackdelar med att gifta sej i smyg var ju att man var tvungna att planera och ordna det lilla som man nu inte kom undan ens utan tillställning, helt själva. Och att mamma blev jätte ledsen över att hon inte fick vara med. Det var också ganska svårt att hålla tyst om det överlag, men fan, det gick över förväntan ändå får jag säga. ;)

Sen det där med möhippa/svensexa vet jag inte riktigt i vilken kategori man ska stoppa in det i. ;)
Det är väl en nackdel att man inte fick uppleva överraskningen, pinsamheter och asballa, sjuka minnen. Men kanske också just därför den platsar i fördelskategorin med tanke på mina sjuka jävla vänner. Hahaha.

Hur som helst så blev dagen helt fantastiskt bra! Tokfin och varm dag, kanon god mat, lugnt och skönt och ingen panik. :)
Det blev verkligen en dag man alltid kommer att kunna se tillbaka på med ett stort leende på läpparna. <3

*
image description

 

mami
2012-05-22 @ 18:42:38

Ni va för fina, o se så bra det blev, tusen kramar till er..

Mäd
2012-05-22 @ 21:59:46
URL: http://madelli.blogg.se/

Så jävla fina ni är :-)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0