På väg..

..till skolan för lite samhäll. Spännande att se vad vi ska börja med nu. Gah, tycker det är sååå tråkigt. ;)

image description

Morgonen blev kaos.. Sena till dagis, (som vanligt..) och när jag väl kom fram till dagis så upptäckte jag att jag hade glömt min väska hemma. Så det var ju bara att gå hem och maila läraren att jag inte hann komma idag. ;)
Det gjorde väl i och för sej inte så mycket eftersom jag bara ska läsa min bok just nu, och det har jag faktiskt fått gjort. :) *Kors i taket, va!*
Haha! Den är ju helt fantastisk min Bitterfitta-bok, och jisses vad man känner igen sej. ;)

Så som sagt, ner och se vad samhällsläraren har att säga, sen hem och fortsätta läsa och sen knalla bort till barnförvaringen och hämta mina små sniglar. :)
Vad ska man hitta på för middag sen tro..? Något med köttfärs i alla fall.. Äh vi får se vad det blir. ;)

Nu är det dags att sätta punkt.
Hej så länge! :)

Sandra- med pojke i magen
2012-05-29 @ 11:36:03
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/

SV

Tack så mycket :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0