Oroligt

Har en liten kille jämte mej i sängen här. Han somnade ju himla smärtfritt idag runt åtta, men han verkade inte sova speciellt bra, för han har liksom hunnit vakna typ fyra gånger. Och nu sista gången ville han ha lite yoghurt och sen somna i våran säng.
Jag är ju egentligen lite rasist mot det där med att ha barn i sängen. Men hans sömn är ju viktig för att han ska orka med dagis, sej själv och oss i morgon ;) + att Thea faktiskt inte är hemma nu heller. Och han är ju inte direkt van vid att sova ensam i ett rum.
Så ja, jag fick väl rucka lite på min åsikt idag då. ;)

Men nu ska jag också försöka somna här.
Nattinatti!

image description

(Inte från idag)

 

Majs!
2012-05-16 @ 00:44:02

Erkänn att de ändå e lite gott o han så nära, en da som denna! Vaknar han igen säg att Thea o Tilly letar efter honom i drömlandet ;) de låter ju som de kontaktar en annan planet iaf! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0