Nya glajer..

Nu är det snart dags att traska bort till dagis för att hämta mina små busar. :)
Men än så länge sitter jag i soffan och njuter av den totala tystnaden. ;)

Funderade lite över mina glasögon som man tydligen är tvungen att bära dagligen för att över huvudtaget kunna se något..
Känns ju inte som det var så där värst länge sen jag skaffade dom, men oj vad man kan missta sej!
Synen blir liksom bara sämre av någon suspekt anledning. (nej jag är inte gammal!) Till och med med glasögonen på är synen inte var den var när jag skaffade dom.. Gah!
Och det var ju som sagt (i min värld) inte så länge sen jag skaffade dom. Hahaha! Oktober 2008 var det visst. :-/
Så det är nog hög tid att göra sej en ny undersökning!
Men det där är också en sån där grej jag bara skjuter på hela tiden. Sådär spännande att lägga pengarna på när det finns så mycket annat kul. ;)

Nu är ju bara frågan vad jag skulle kunna tänka mej för nya brillor..?
Sen är det nästa problem också då..hur kul är det med glasögon på sommaren då.. Det blir en för jävla ful bränna i fejset + att när man är svettig så glider "ögonen" ner på nästippen och så får man gå omkring som en vrålnörd och putta upp dom hela tiden. Så linser hade ju varit bra..om det inte vore för att det blev så vansinnigt irriterande i mina ögon efter bara någon timme. Gah!

En ögonlaseroperation kanske..?
Men det om något kostar ju en slant. Äh, få fjäska lite extra för min kära make ett tag fram över, så kanske. ;)

Nä, dags att gå!
Hej hej.

Är egentligen inte för det där med att ta kort på mej själv alltså, men får väl bjuda på en liten "glasögonorm-bild" då ;)

 

Madde
2012-05-09 @ 22:24:38
URL: http://madelli.blogg.se/

jag gillar när du lägger upp bilder på dej på blöggen, känns lite som att du är här då ;) haha kräääm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0