Nej..!

Fy vad besviken jag blev nu då..!
Här ligger la jag i sängen, helt nyvaken, och njuter av att solen leker sej in igenom persiennen. Av någon jävligt dum anledning så kollar jag SMHI för att se hur många grader det ska bli.. Men då ska det ju tydligen inte en vara fint idag. :(

Så jag får väl kasta mej ur sängen nu och springa ut på balkongen och lapa i mej den lilla sol som just nu finns här.

Så hej me er!
//San.

 

 

(Det var ju tur att vi köpte nya stövlar till Tonni igår då. ;)

image description

 

mami
2012-05-19 @ 11:15:10

Men det ser ju inte ut att bli kallt i vart fall.

O då står man ju ut...

Anonym
2012-05-19 @ 19:06:45

Det blir bättre snart!!! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0