Neeeeeeej!

image description

 

Fan, har så jävla mycket som måste bli klart idag...
Städa ska vi göra, som alltid på söndagar och sen har jag en berättelse som ska vara klar, eller ja, den är klar egentligen, den ska vara kollas innan den skickas in. Sen är det en stor uppsats i samhäll som jag inte ens börjat med (som skulle varit klar i fredags..) och en jävla trög uppgift i svenskan till som jag inte heller har börjat med..

Åhhh vad denna söndag genast kändes förjävlig. Och jag som hatar söndagar ändå. ;)
Så ja, lite och göra kan man säga, så här kan jag ju inte ligga och skriva på en blogg.

Hoppas ni får en mysigare söndag!
Vi hörs. ;)
Hejhej så länge!
//San

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0