Nämen!

Oj vad hände här..?! Har läst värsta mycket. (I alla fall mycket för mej..) ;)
Jag hatar att läsa och därför läser jag aldrig böcker, men nu har jag en uppgift i svenskan att jag ska läsa en roman och sen ska man göra en muntlig och en skriftlig recension av skiten.
Har skjutit lite länge på denna uppgiften eftersom jag då inte tycker att det är kul att läsa, men nu börjar det liksom bli lite bråttom. ;) Så från ingenstans har jag nu läst nästan halva boken! :-0 Hahaha!

Men jag valde ju också en bok som passade mej som handen i handsken. ;)
Bitterfittan såklart! Hahaha!

image description

Nu ska jag glo lite på skit Big Brother och sen ska jag gå och lägga mej och se om jag kan läsa lite till innan det är dags att sova ett par timmar. :)

Natti Natti gott folk! :)

 

 

mami
2012-05-29 @ 09:37:59

grymt bra att läsa en halv bok om man inte gillar att läsa....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0