Mysko..

Det känns typ inte som att jag har sovit alls inatt, fast samtidigt känns det som om jag har sovit hur tungt och gott som helst. Hahaha. Den döh. ;)

Hör på detta då: Jag fick mej ett ryck igår kväll och satte mej på balkongen och gjorde en av samhällsuppgifterna. Heja mej! När jag hade gjorde den fick jag för mej att börja plocka lite i köket. Så det var inte utan att man var förtjänt av denna lilla godingen..

image description

Idag ska Fredrik och barnen åka till barnens farmor, farfar, Kerstin och Dane. Dom ska byta däck på Danes bil, fira Dane och käka middag. Själv ska jag stanna hemma och plugga. Pust..

Men men.. Nu blir det frukost med familjen innan dom sticker.
Hej så länge. :)

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0