Men vad fan..

När ska jag orka/hinna göra om mina hemska naglar tro..?! Det är ju fan skamligt att man går omkring med fransk manikyr och världens utväxt när man är utbildad nagelteknolog! :-/

image description
Jisses så hemska!

Men jag får nog ändå säga att för att ha suttit sen den 20e april så är dom faktiskt rätt okej. Inte snygga! Men jag har ju inga släpp och alla naglar sitter ju där dom ska. :)

Ska nog se om jag inte skulle kunna sätta mej i morgon eftermiddag/kväll kanske. Frågan är ju bara den samma som alltid..vad ska jag ha för färg..?!
Man gjorde det ju inte precis lättare för sej/kunderna när man gick och fick glittermanin och köpte allt man kunde hitta. Hahaha!
Fast ska jag inte sätta mej förrän i morgon kväll så har jag ju en stund på mej att komma på vad ska välja. ;)
Förslag kanske..?

Nu tänker jag i alla fall läsa lite innan det är
dags att stoppa sniglarna i sina sängar. :)

Hej än en gång!


 

 

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]
2012-05-31 @ 18:57:08
URL: http://hkansson.blogg.se/

tack :)

mami
2012-05-31 @ 19:13:46

Rosa glitter m lite lila i kanske..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0