Mätt

Har nyss ätit lite go mat, och nu sitter jag åter igen på balkongen med en kopp te. Men nu är jag fan trött på att plugga! Så böckerna har jag lagt åt sidan en stund.
Båda svenska uppgifterna blev i alla fall klara och inskickade, men engelskan och samhällsskiten har jag inte ens påbörjat. :-/
Har jag otur så är provet i engelskan i morgon, men om jag har tur så är det inte förrän på onsdag. Vågar man chansa..? Nja det vette fan asså. Men jag har ju några timmar på mej i morgon, och då gäller det fan att ilplugga. ;)
Samhällsuppsatsen tänker jag definitivt vänta med tills i morgon, för nu är huvudet som en enda grötig massa.
Men jag måste ju fan berömma mej själv för min insatts idag! Jag som har så svårt för att få nått gjort när jag är hemma.. Stor guldstjärna till mej själv! ;)

Ikväll är det BB Live. Ska bli spännande. Haha.
Det är fan pinsamt att man följer den skiten asså. Men lite skoj är det ju allt. ;)

Nu ska jag nog ta mej en dusch och sen ska jag stoppa om mina små sniglar.
Det var tur att ingen nappade på annonsen om dom igår, för just nu är dom ganska så söta. ;)

Nä, skit på er!
Tack å hej.
//San

image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0