Lycklig!

Åh min fina Essi, nu har mami fixat för dej! ;)

Har ju tidigare skrivit om min lilla dotter och hennes situation på dagis. Nu är det löst!!!! :)
En sån jävla lycka! Kändes som ett stort berg lossnade när jag fick samtalet. -Thea får komma tillbaka till den "gamla" avdelningen i augusti.
Weii, tjoho, yes..!
Hon kommer ju bli så lycklig när jag på fredag kan ge henne denna glädjande nyhet. :)

image description

Åh vad jag saknar min lilla snigel! <3 Allra helst nu när man helst av allt bara vill krama om henne och tala om att hon ska få komma tillbaka. :)
Men just nu har hon det nog hur skoj som helst ute i skogen hos farmor och farfar. Och framförallt i detta fantastiska vädret också. Där kan hon ju verkligen springa ut och in precis som hon vill. :)

Nu ska jag stoppa min andra lilla snigel i duschen. Men först ska jag klippa till honom. ;)
Så hej så länge gott folk.

Freddfan
2012-05-23 @ 18:22:45

Gött!! Va glad hon kommer bli!!!

Min lilla prinsessa!!

mommo
2012-05-24 @ 10:45:39

Så bra duktig Thea som visade att det var nått fel,

du e grym...Puss nu ska det väl bli tryggt igen..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Jenne

-Kanske inte alltid helt vanlig..🤷🏻‍♀️

RSS 2.0